zielony element banneru

Tarcza antykryzysowa

Płaćmy bezgotówkowo

Bank Spółdzielczy w Wolinie umożliwia szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.

Bezpłatne terminale w Banku Spółdzielczym w Wolinie

Nowe informacje o świadczeniach rodzinnych

Złóż wniosek o wsparcie w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Finansowej PFR

Na czas aktywności koronawirusa, zamień gotówkę na płatności mobilne. Tak będzie bezpieczniej, prościej i wygodniej.

Transakcje są rozliczane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może więc zobaczyć środki na swoim koncie nawet w kilka sekund od zlecenia przelewu.

0 zł przez 12 miesięcy. Sprawdź w Bankach Spółdzielczych SGB

Od dziś Klienci Banku Spółdzielczego w Wolinie mogą złożyć wniosek o świadczenie z programu Rodzina 500+. System Bankowości Internetowej umożliwia beneficjentom programu Rodzina 500+ składanie wniosków przez stronę internetową Banku Spółdzielczego...

Zastrzeganie kart

Szanowny Kliencie,
w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić:

Zespół Zastrzegania Kart

Numer telefonu dostępny całą dobę: 22 515 31 50 

Dzwoniąc z zagranicy, należy wybrać: +48 22 515 31 50 

Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę. 

Pamiętaj!

Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty!