Szanowni Państwo - Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR
Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to :
- informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego
lub
- wyciąg z Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej
lub
- Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralen Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub
- Oświadczenie
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia są do pobrania poniżej
Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przed Fundusz Umowy.
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego skłądania dokumentów.
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta BS Wolin
Email Kontaktowy: bok@bswolin.pl
- Wzór Oświadczenia
- Wzór Pełnomocnictwa
Warto zapoznać się z często zadawanymi pytaniami. - ">Częste Pytania